Consideracions per l’educador:
- Saber que l'escola pot millorar o degradar a la gent que està en ella.
- Estar disposat a complementar les noves informacions amb els vells coneixements.
- Ha d'ajustar les oportunitats d'aprenentatge a cada nen, de manera que pugui progressar al seu propi ritme de velocitat.
- Ha de tenir la capacitat i incloure el desenvolupament d'habilitats intel•lectuals juntament amb l'estímul perquè el nen s'accepti a si mateix.
- Ha de saber com crear un ambient, per a trobar oportunitats dintre del mateix, on cada nen pugui sentir-se important.
- Ha de reconèixer els punts forts de cada nen: ha de tenir en clar que les decisions dels nens poden ser vençudes a través de les seves fortaleses.
- Comprendre que algunes vegades els nens només es desenvolupen mitjançant l'aprovació, ja que la crítica ha d'esperar fins que el nen sigui suficientment fort per a acceptar-la.
- Acceptar la conducta que no sigui adequada comprenent que els éssers inestables es regeixen en la conducta agressiva quan les pressions són massa grans.
- Escoltar als nens. D’aquesta forma fem saber que els valorem i els ajudem a conèixer els seus pensaments i sentiments.
- Quan ens dirigim a un alumne, hem de baixar-nos al seu nivell i mirar-los als ulls.
- Acceptar els sentiments dels estudiants. S’ha d’ensenyar que és normal tenir tant sentiments positius com negatius i això no els ha de causar angoixa.
- Utilitzar el to de veu, el llenguatge corporal i els gestos adequats per a comunicar-se amb els nens.
- Ajudar als alumnes a que es sentin satisfets amb el seu treball mitjançant elogis,parlant amb ells sobre el que fan o compartint coses que han realitzat.
Organització de l’aula:
-Compartir un espai amb els alumnes per a que aquests diguin el que sentin a la vegada que aprenguin a escoltar als seus companys.
-Organitzar l’aula de forma que els nens pugin ser independents mitjançant la col•locació dels objectes al seu nivell, per a que, d’aquesta manera, pugin treure, guardar, i netejar els materials ells mateixos.
-Crear racons d’aprenentatge per a que pugin explorar segons els seus interessos.
- Saber que l'escola pot millorar o degradar a la gent que està en ella.
- Estar disposat a complementar les noves informacions amb els vells coneixements.
- Ha d'ajustar les oportunitats d'aprenentatge a cada nen, de manera que pugui progressar al seu propi ritme de velocitat.
- Ha de tenir la capacitat i incloure el desenvolupament d'habilitats intel•lectuals juntament amb l'estímul perquè el nen s'accepti a si mateix.
- Ha de saber com crear un ambient, per a trobar oportunitats dintre del mateix, on cada nen pugui sentir-se important.
- Ha de reconèixer els punts forts de cada nen: ha de tenir en clar que les decisions dels nens poden ser vençudes a través de les seves fortaleses.
- Comprendre que algunes vegades els nens només es desenvolupen mitjançant l'aprovació, ja que la crítica ha d'esperar fins que el nen sigui suficientment fort per a acceptar-la.
- Acceptar la conducta que no sigui adequada comprenent que els éssers inestables es regeixen en la conducta agressiva quan les pressions són massa grans.
- Escoltar als nens. D’aquesta forma fem saber que els valorem i els ajudem a conèixer els seus pensaments i sentiments.
- Quan ens dirigim a un alumne, hem de baixar-nos al seu nivell i mirar-los als ulls.
- Acceptar els sentiments dels estudiants. S’ha d’ensenyar que és normal tenir tant sentiments positius com negatius i això no els ha de causar angoixa.
- Utilitzar el to de veu, el llenguatge corporal i els gestos adequats per a comunicar-se amb els nens.
- Ajudar als alumnes a que es sentin satisfets amb el seu treball mitjançant elogis,parlant amb ells sobre el que fan o compartint coses que han realitzat.
Organització de l’aula:
-Compartir un espai amb els alumnes per a que aquests diguin el que sentin a la vegada que aprenguin a escoltar als seus companys.
-Organitzar l’aula de forma que els nens pugin ser independents mitjançant la col•locació dels objectes al seu nivell, per a que, d’aquesta manera, pugin treure, guardar, i netejar els materials ells mateixos.
-Crear racons d’aprenentatge per a que pugin explorar segons els seus interessos.
No hay comentarios:
Publicar un comentario